آغاز مناسک حج | تماس تلفنی علی باقری با سرپرست حجاج ایرانی-راهبرد معاصر

آغاز مناسک حج | تماس تلفنی علی باقری با سرپرست حجاج ایرانی

در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، سرپرست وزارت امور خارجه با نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۴۵۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در آستانه عزیمت حجاج ایرانی به مشاعر مقدسه، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و سرپرست حجاج ایرانی گفتگو کرد.

علی باقری با تاکید بر فریضه معنوی حج و درپیش بودن ایام تشریق ابراز امیدواری کرد که حجاج ایرانی از این زمان و مکان مقدس بهره معنوی برده و با حجی مقبول به میهن اسلامی بازگردند.

وی گفت وزارت امور خارجه برای تسهیل حج هموطنان ایرانی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و برای این منظور و برگزاری حجی موفق و آرام با مسئولان محترم عربستان گفتگوی مستمری دارد.

سید عبدالفتاح نواب در این گفتگو نسبت به وضعیت ححاج ایرانی و انجام پیش بینی‌های لازم برای حضور حجاج در صحرای عرفات، مشعر و منی و همچنین ادامه حضور حجاج در مکه مکرمه و مدینه منوره توضیحاتی را ارایه داد.

علی باقری در این گفتگو از زحمات و تلاش‌های کلیه نهاد‌های ایرانی برای تسهیل امور حجاج به ویژه بعثه حجاج ایران و همچنین مسئولان ذیربط عربستان تشکر نمود. / مشرق

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده